Plugga...

Allt jag gjort idag är och plugga från att sara åkte till skolan på morgonen tills nu och jag är fortfarande inte färdig.
den neolithiska perioden snurrar i mitt huvud och jag har inte hunnit packa för resan till mormor änn, känner mig aningen stressad.
har 2 uppgifter som ska vara inlämnade i morgon och en som ska vara inne på fredag! det possitiva är att 2 av 3 är färdiga men det negativa; jag har sparat det svåraste till sist.
ska sova över hon min klasskamrat giulia i morgon, vi ska tenta plugga och äta hemma lagad pizza, mmm längtar!

Kommentarer
Postat av: giulia

mMMMMMM mycket plugg !! ingen scrapbooking;)

2009-09-11 @ 14:36:28
URL: http://giuly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0