Klänningar, åh så underbart!

Fortfarande sjuk och eländig, Sara släpade dock mig till bastun vilket var himmelskt även om jag frös där oxå ;).
Vet ni vilken rolig effekt morfin hostmedicin har på magen? inte? jo den vänder magen ut och in.
Nog pratat om sjukdommar över till trevligare saker nu medan jag varit sjuk har jag haft otroligt mycket tid att sitta och googla klänningar, brudklänningar,weddingdresses, balklänningar, historiskaklänningar och alla andra sök ord jag kommit på och det har varit super kul, då jag faktiskt hittade något väldigt speciellt på en hemsida som heter lightinthebox.com

denna klänning är ett rent design geni drag då beroende på färg den passar alla kroppstyper och stilar så underbart vacker att jag skulle göra mycket för att få ha den i min ägo..

Kommentarer
Postat av: giulia

gillade den röda färgen på klänningen !:D

2009-09-02 @ 19:37:13
URL: http://giuly.blogg.se/
Postat av: giulia

klacken gick sönder på vägen hem hahahah :D

2009-09-03 @ 09:49:10
URL: http://giuly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0