Gubbe, tenta, träning

Livet smyger sig på en, jag har varit på ett av mina snabb besök i Luleå lungt och romantiskt med en massa mys, ska inte berätta några detaljer ;D.
Jag är i alla fall hemma nu fick veta att en av mina tentor är godkänd har lämnat in en till i går natt, nu har jag precis kommit hem från gymmet kondition och armar var huvud ämnet för dagen, bridget (tränings partner) är min mag tränings motivation men stackars liten är sjuk så jag tar det när hon e tillbaka ;) har fått bort ytterligare 3 cm runt midjan och är grymt stolt över mig själv.
Jag var och gav blod i förra veckan påsen ser inte mycket ut för världen men det kändes konstigt att se blodet skvalpa fram och tillbaka på vågen.
I morgon ska jag efter föreläsningen på CHOKLAD provning som tack för att jag gör det svåra att gå dit och äta en bit choklad får jag choklad till ett värde av 200 kr och 125 kr i lön för mödan! mohahaha life is good

Kommentarer
Postat av: Ronja lillkussinen

Jaha du var i luleå, och inte ett knyst säger man..

2009-10-01 @ 22:12:21
URL: http://aagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0