Godaste steken!

Idag har jag och farmor haft oss en liten shopping runda då jag fick en jätte snygg kjol. shoppingen är då förvånansvärt inte höjdpunkten på dagen utan vi gick på restaurang, The Pub.
På detta ställe har de en fantastisk oxfile som smälter i munnen och en peppar sås som somm man sjkulle vilja slicka ur skålen, hade gjort det om farmor inte stoppat mig, och på sidan av vem säger nej till en gräddig potatis gratäng?
när vi kom hem vid fyra snåret så gick jag raka vägen till soffan och somnade bums, vaknade för en timme sedan.
det är skönt att bli bortskämd, ska bli det nästa helg oxå då jag åker till mormor!

Kommentarer
Postat av: giulia

ner till farmor nästa helg igen ?:p

2009-09-05 @ 21:45:16
URL: http://giuly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0